اصول و مولفه های تصدی فروشگاه
- بازاریابی
1/1.تحقیق بازار: مطالعات عمومی در مورد دانش بازار و ضعیت گذشته ،حال و آینده بازار
2/1.بازاریابی نوشتاری: استفاده از نوشته در داخل و خارج مغازه برای جلب نظر مشتری
3/1.بازایابی مجازی: استفاده از فضای مجازی برای جلب مشتری و معرفی فروشگاه و فروش بیشتر
4/1.بازاریابی گفتاری: استفاده از بیان، مشاوره خوب و جلب نظر مشتری در جهت تبلیغ و بازاریابی
5/1.بازاریابی رفتاری: استفاده از هرگونه رفتار مناسب و مقتضی برای بازاریابی با رفتار و زبان بدن
بازاریابی ,استفاده ,جلب ,اصول ,مجازی ,فروشگاه ,استفاده از ,1 بازاریابی ,برای جلب ,جلب نظر ,اصول و
درباره این سایت